• 23 marca, 2020
  • admin
  • 0

W ostatni okresie notujemy znaczny wzrost zapotrzebowania na rozwiązania umożliwiające oddelegowanie pracowników na pracę zdalną w możliwe jak najkrótszym terminie. Wśród rozwiązań oferowanych przez SupportIT znajduje się chmura SaaS – usługa pozwalająca przenieść całe Państwa biuro na pracę zdalną w niecałą dobę co pozwoli na efektywne wykonywanie pracy przez cały zespół przy zachowaniu najwyższych standardów bezpieczeństwa przetwarzanych danych.

Serwer Windows z usługą Pulpitu Zdalnego w chmurze w modelu SaaS 

Jest to usługa oferująca dostęp zdalny w formie Pulpitu Zdalnego dostępnego z dowolnego miejsca na Świecie. Użytkownicy logując się za pomocą swojego loginu i hasła uzyskują dostęp do swojego pulpitu na którym mogą wykonywać powierzone im zadania tak jak by pracowali na fizycznym komputerze w biurze. Serwer SaaS od klasycznego serwera RDP odróżnia to, że
usługa jest całkowicie świadczona w chmurze i nie wymaga od Państwa posiadania serwera w firmie, odpowiedniego łącza ani zakupu dodatkowych licencji. Kiedy usługa przestanie być potrzebna można z niej w dowolnej chwili zrezygnować.

Pakiet Office

W ramach usługi otrzymują Państwo również najnowszy pakiet Office zawierający takie programy jak: Word, Excel, Outlook, PowerPoint, OneNote. Zapewniamy przy tym konfiguracje oraz niezbędną migracje poczty.  

Aplikacje księgowe 

Świadczymy wsparcie jako autoryzowany partner we wdrażaniu na pulpity zdalne programów takich producentów jak: InsertGT, Symfonia, Comarch, Mała Księgowość, Płatnik, R2Płatnik, Streamsoft.

Czat dla pracowników 

Na serwerach SaaS od SupportiT instalujemy wewnętrzny chat firmowy który pozwala na bezpieczną komunikacje użytkowników pulpitów zdalnych oraz tych pracujących w biurze.

Dostęp do zasobów firmy 

Serwer SaaS może pracować w sieci firmowej poprzez połączenie VPN dzięki takiemu rozwiązaniu użytkownicy na swoich pulpitach zdalnych mają dostęp do wszystkich zasobów sieci firmowej w tym: serwerów, dysków sieciowych, drukarek oraz wszelkich innych urządzeń sieciowych w firmie. 

Wsparcie podpisów

Oferujemy wsparcie dla
wykorzystywanych przez Państwa
certyfikatów, kart kryptograficznych oraz
podpisów kwalifikowanych
wykorzystywanych w Państwa firmie.
Wszystkie to rozwiązania będą dostępne
na Państwa pulpicie zdalnym.

Skalowalność usługi

Usługi w modelu SaaS cechują się pełną skalowalnością co oznacza że oferujemy rozwiązania zarówno dla kilku pracownikach na setkach użytkowników kończąc. W każdej chwili możemy zwiększyć lub zmniejszyć możliwości maszyny w zależności od Państwa potrzeb i zmieniającej się sytuacji.

SaaS na komputerze prywatnym 

Jeśli zachodzi potrzeba szybkiego wdrożenia rozwiązania delegującego pracowników na pracę zdalną często problemem okazuje się brak odpowiedniej ilości laptopów które można wydać pracownikom. Szybki zakup sprzętu jest nie tylko kosztowny ale i może okazać się niemożliwy jednak dzięki rozwiązaniu SaaS pracownicy mogą pracować na prywatnych komputerach zachowując przy tym pełne bezpieczeństwo danych firmowych oraz postępując zgodnie z przepisami RODO.

Bezpieczeństwo pracy 

Pracownik łączy się szyfrowanym połączeniem do specjalnie zabezpieczonego pulpitu zdalnego z poziomu swojego komputera – nie wymaga to instalowania dodatkowego oprogramowania. Zabezpieczenia pulpitu nie pozwalają na kopiowanie danych do pamięci komputera prywatnego oraz nie pozwalają na ingerencje innych zainstalowanych na komputerze użytkownika programów. Wszystkie działania wykonywane przez pracowników zdalnych są rejestrowane co nie tylko zwiększa bezpieczeństwo ale także pozwala śledzić efektywność ich pracy poza biurem.  

Kopie zapasowe 

Na serwerach SaaS są wykonywane częste kąpie zapasowe co minimalizuje ryzyko utraty danych.Możliwe jest także uruchomienie kopi redundantnej na czas wykonania prac wdrożeniowych co pozwala przetestować nowe rozwiązania przed uruchomieniem ich na serwerze produkcyjnym.

Zabezpieczenia komercyjne 

Zdajemy sobie sprawę, że usługi dostępne w Internecie wymagają najwyższych środków bezpieczeństwa dlatego wdrożyliśmy zabezpieczenia w tym komercyjne rozwiązania takie jak systemy IDS/IPS zapobiegające włamaniom oraz metody zapobiegania atakom typu DoS/DDoS.

Wysoka dostępność 99,97% 

Usługi w modelu SaaS cechują się pełną
skalowalnością, co oznacza że oferujemy
rozwiązania zarówno dla kilku
pracowników jak i setek użytkowników. W każdej chwili możemy zwiększyć lub zmniejszyć możliwości serwera w zależności od Państwa potrzeb.

Kompleksowe wsparcie techniczne 

Rozumiemy, że model działania usług chmurowych może wydać się skomplikowany, dlatego jako dostawca usługi świadczymy kompleksowe wsparcie techniczne od konsultacji co do Państwa zapotrzebowania i kosztów po wsparcie w przenoszeniu danych oraz infolinie wsparcia dla pracowników w przypadku problemów technicznych.