
Strona internetowa phs.med.pl
Wirtualna Recepcja SupportIT
To w pełni zautomatyzowany system, który pozwoli na obsługę gości, pojazdów i odbioru paczek bez udziału pracowników recepcji lub sekretariatu. System automatycznie po okazaniu zaproszenia wydaje kartę dostępu, która jest w czasie rzeczywistym konfigurowana. Gość otrzymuje dostęp do określonych w zaproszeniu miejsc na podany czas.
Wdrożenie ThinClient SaaS 2.0
Jako nieliczni poza własną chmurą, posiadamy w swojej ofercie system, który dumnie nazywamy ThinClient SaaS 2.0.
Stworzony na potrzeby Klientów, którzy pracują w naszej chmurze dzień i noc, na zakładach produkcyjnych, dla systemów samoobsługowych.
Wyposażenie i przygotowanie sali konferencyjnej
Kompleksowa obsługa wdrożenia sali konferencyjnej od doboru sprzętu i oprogramowania po montaż i organizacje okablowania. Zestaw Logitech Tap Rally – do dużych sal konferencyjnych w połączeniu z Lenovo ThinkSmart Hub, organizacją okablowania pod stołem i podłogą oraz montaż antyprzepięciowych listew zasilających z ilością gniazd przekraczającą ilość krzeseł przy stole.
Modernizacja sieci światłowodowej i przebudowa połączeń pomiędzy przełącznikami
Strona internetowa – wyprzedzone.pl
Stworzenie strony internetowej dla osoby zajmującej się ręcznym przędzeniem ubrań oraz przedmiotów użytkowych. W tym projekcie postawiliśmy na stylistykę korespondującą z ręcznie szytymi wyrobami. Klasyczny design strony odzwierciedlony w czcionkach, kolorystyce oraz zdjęciach został umiejętnie połączony z responsywnym designem, interaktywnymi elementami oraz animacjami.
Testy systemów zabezpieczeń oraz inteligentnego domu
Konsulting inwestycji – System Kontroli Dostępu SKD
Strona internetowa pomocdrogowa-warszawa.eu
Consulting realizacji projektu UE
o wartości kosztów kwalifikowanych 380 000 zł dla Gminnego Ośrodka Kultury.
System Honeypot’ów w SaaS SupportIT
Aplikacja zarządzająca kartami technologicznymi
Nowa Aplikacja – Mini PDF Viewer dla SaaS
6. Aplikacja Mini PDF od SupportIT, która jest prostym i bezpiecznym rozwiązaniem zaimplementowanym na naszych serwerach SaaS, służącym do otwierania plików PDF według potrzeb Klienta. To tylko 3MB małej i bezpiecznej aplikacji! Porównując do 100MB aplikacji to duża różnica, dzięki której przy ponad 40 użytkownikach osiągnęliśmy dużą optymalizację.
System do obsługi receptur
Nasi programiści opracowali system do obsługi receptur w przedsiębiorstwie. System został dostosowany do specyficznej infrastruktury Klienta, co wymagało indywidualnego podejścia.
Nowa Aplikacja – SaaS Connector
Dostarczając usługi Pulpitu Zdalnego w postaci SaaS nie można oczekiwać od Klientów, by łączyli się poprzez VPN, posiadali najnowszy sprzęt komputerowy, mieli określone parametry łącza internetowego czy zaawansowane systemy zabezpieczeń antywirusowych. Klienci oczekują prostego, szybkiego i wygodnego w obsłudze dostępu do wykupionych usług. Zapewniając bezpieczeństwo, przygotowaliśmy aplikację dla połączeń do naszej chmury. Całkowicie zabezpieczamy dane Klienta i wszystkie usługi własnym rozwiązaniem.
Migracja systemu Comarch ERP Egeria
Automatyczne zliczanie magazynu – RFID UHF
System stworzony, by zbierać dane z tagów RFID UHF oraz w czasie rzeczywistym wysyłać dane do systemu ERP, w którym zbieramy informacje potrzebne do analizy ilościowej oraz jakościowej magazynu na żywo: lokalizacja, ilość, stan, status – odświeżane na żywo co 30 sekund, z dokładnością od 2m do 30cm, zależnie od potrzeb.
Krytyczne wsparcie firmy produkcyjnej w migracji aktualnego systemu produkcyjnego z konkurencyjnej usługi SaaS.
Wykonana w ciągu kilku dni migracja całego środowiska produkcyjnego z infrastruktury dużej firmy konkurencyjnej na nasze serwery. System produkcyjny, w tym MES, kolektory, systemy automatyki – sporo pracy ale również ogromna satysfakcja, dodatkowo potęgowana zadowoleniem Klienta.
Uruchomienie produkcji 24/7/365 w SaaS SupportIT
Chmura poprzedniego dostawcy i producenta oprogramowania ERP doznała awarii (być może ataku) w momencie, w którym Klient miał zaplanowane przejście całego systemu produkcji do chmury. Podjęliśmy się niemożliwego i w ciągu weekendu przenieśliśmy całą infrastrukturę produkcyjną Klienta do naszej chmury. Aktualnie 8 serwerów, ponad 40 kolektorów, ponad 40 terminali dla systemu MES – wszystko w chmurze SupportIT.
Disaster Recovery po ataku Rasnsomware
Odzyskanie danych Klienta po ataku ransomware. Klient zaatakowany jednym z mniej znanych w tym czasie zagrożeniem, które zaatakowało komputer i szyfrowało dane korzystając z wbudowanego szyfrowania Bitlocker. Po tygodniowej analizie udało się odnaleźć niezaszyfrowaną część dysku, która zawierała plik odzyskiwania wraz z kluczem Bitlocker.